STOLT ÖVER MEJ SJÄLV!

Anledningen till att jag inte bloggar så bra är för att jag har absolut INGET att säga ^^
Men snart ska jag komma igång igen när jag får ny design och allt... Men så länge så får ni nöja er med mina tråkiga inlägg... Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
Idag hade jag i alla fall mitt första prov :OO LÄSKIGT! Det var ett demokrati prov så jag hade ganska bra koll på det... MEN HÄR KOMMER DET LÄSKIGA! I måndags hade jag redovisning i Historia... Inför hela klassen! Jag har varit rädd för att prata inför hela klassen i typ hela mitt liv, men nu tänkte jag 'ny start, nya människor. Dom vet inte om min rädsla.' Så jag ställde mej där med min grupp och läste OCH hade ögonkontakt! Vet ni hur stolt jag är över mej själv? Dock fick jag och min grupp bara D men vi var inte ett dugg förberedda ;)
 
Lite extra power inför provet :3
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Bra jobbat! :D
D är väl inte så dåligt? eller jag har ingen aning egentligen eftersom att jag aldrig fått betyg ännu... men det skulle jag iaf säga för att vara första gången! :D
Jag hade min första muntliga redovisning idag, om barrskog :P hihi, det gick okej :)
Kraam :)

2012-09-26 @ 10:27:36
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0