Snabbinlägg...

Hejsan, asså jag vet inte hur det har blivit med bloggningen now a days.. Jag har haft lust att blogga så det är inte det, i skolan blir vi inte bombade med grejer (ännu!!!) så det är inte det heller... Det har helt enkelt inte blivit så antar jag ^^ Men jag tänkte ge er några uppdateringar:
*Min mobil ska in på lagning igen så jag har fått låna mammas, tyvärr har den inget minneskort så jag kan inte ta bilder :')
*Jag har börjat använda smink... Jag antar att det är bra eftersom att jag är 16 nu så DET VAR VÄL PÅ TIDEN EMELIE! Men jag täcker typ bara "orenheter" även kallad finnar.. :P
*Jag trivs på min skola (får bli ett inlägg om det senare)

Ja så det var väl det... Jag uppdaterar senare (HÅLL TUMMARNA) för just nu sitter jag på tuben ;)


KramKram

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilken skola går du ? :)

2012-09-08 @ 11:46:43
URL: http://rebeckabjoork.blogg.se
Postat av: Ellen

hej halloj! :D hur är det med dig? :)
Ville bara säga att smink faktiskt inte är något måste, någon obligatoriskt eller något som liksom ska ingå i livet! :) Man behöver faktiskt inte sminkt. Visst alla får använda det om de vill men jag tycker det är fel att säga att det är "på tiden" :) det finns ju inte direkt någon gräns eller så :) :P
Ha det toppen! :D

2012-09-09 @ 11:41:27
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0