OMG IM FANGIRLING!

Hejsanhoppsanmacarenahellu, okay jag är väldigt fangirlig av mej nu! En viss person *host Matilda* lade upp gamla bilder på facebook från gången då vi hängde utanför studion (när Jedward var här) och hon hade lyckats få två bilder med mej och John...
Aashkdfjlk :''''3 DOM ÄR HELT FUCKIN AMAZING PEOPLE!
Jag skrek av glädje när jag såg dom.... *heheh awkward* Det var ett väldigt bra sätt att få mej på gott humör igen eftersom att jag är sjuk just nu så jag var alltså inte på topp direkt!
TITTA BARA PÅ BILDERNA AGAKDKJGKJ DÖÖÖÖÖR *_*
 

Omgggggggggggg asså jag har inte tillräckligt med ord för att beskriva detta....♥

YOU SEE THAT FACE?!? ITS DUCKING GORGEOUS!!! :3 (Det var meningen att det skulle stå ducking)
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Agnes

Älskar första bilden! =:)

2012-09-14 @ 00:57:55
URL: http://agneswo.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ljuvligt!

2012-09-14 @ 06:16:13
URL: http://axosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0