Nacka Forum

Shulululu... Idag var jag med Mathilda i Nacka Forum och shoppa lite grejor, jag köpte djurstrumpor (weird??) och ett par svarta jeans eftersom att mina nyligen gick sönder :(
Så det var så jag tillbringade min dag, flamsa runt i Nacka... Hahah tillslut blev jag så trött i benen så jag blev skit jobbig, men det blev bättre när jag fick i mej en smoothieeeee....
BTW tack Alexandra för att du sa det, jag hade inte en tanke på det (som vanligt är jag blond) SÅ TACK! Tur att jag inte har så många läsare ^^ Det är i alla fall fixat nu...............
 
''I'm definitely different'' YES BOX! (Inne på New Yorker)
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haga varsågod det slog mej bara att du antagligen inte märkt det

2012-09-30 @ 09:27:50
Postat av: Alexandra

Haha*

2012-09-30 @ 09:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0