Isadora puder, Soft Honey

Tänkte vara sådär otroligt smink inriktad och berätta för er om ett puder jag köpt... Go ahead och garva åt mej, jag ger er min välsignelse!
I alla fall jag åkte till stan själv i onsdags för att köpa ett puder, för jag ville vara redo för allt inför skolfotot... Vilket var väldigt tur eftersom att jag lyckades få en fin stor finne dagen innan :3
Pudret heter då Isadora, Soft Honey nummer 25. Enligt min åsikt så tycker jag att det är ett bra puder, det förvann inte efter bara några timmar utan satt kvar hela dagen. Det såg inte heller ''onaturligt'' ut som vissa puder kan göra (ja jag har studerat andra). Så om nu någon skulle vara så dum att lita på mina smink tips så var det här ett prisvärt puder som kostade runt 150:-
 
 
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0