Det är nu dags att avslöja...

Hejsan! Idag var jag hemma från skolan för jag har den här bajs förkylningen som alla verkar ha nu... Men to be honest så tyckte jag det var ganska skönt att vara hemma (vem tycker inte det när man är sjuk duuuuh?)
Så alltså har jag inte gjort något intressant idag, typ suttit vid datan hela dagen och twittrat! JUSTE! Min vänner... Det är dags för er att veta... att... JAG HAR ÖVER 1000 FOLLOWERS♥ WOW! Trodde aldrig att det skulle hända så jag är super lycklig :')
I morgon ska jag iväg och träffa min barndoms kompis Jacob så jag kommer typ vara borta hela dagen, yay...^^
 

STOLT FOTOGRAF! LOL I wish... Jag har min lilla rosa digital kamera så ja...
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hahahah det var så jävla snyggt då :D <3

2012-09-15 @ 13:05:26
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar verkligen din blogg! =:)
På något sätt hittade jag dig på twitter och jag tycker du är helt awesome så jag skulle blivit jätte glad om du hade velat följa mig? =:D @Jepic_Manda

2012-09-16 @ 17:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0