Awkward bussresa...

Idag så upplevde jag en väldigt pinsam bussresa. Jag har varit helt slut dom senaste dagarna och den här dagen var inget undantag. Så jag satt på bussen och höll på med mobilen och försökte plugga, vilket inte gick nå bra ^^
Så jag var upptagen och märkte inte när sista stationen kom, så jag åkte med busschauffören  på en liten utflyckt... yay... Som tur var upptäckte jag det rätt så tidigt så jag hittade lätt tillbaks :')
EFTER DET!!! Så kliver jag på en tunnelbana och tänker (jag åker en liten bit med den här så slipper jag vänta lika länge) stor ni inte att jag glömmer gå av då? Självklart gör Emelie Awkward det... Så det har inte varit en särskillt aktiv dag för mej ;)
 

Proud owner of these three♥
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har alla utom planetjedward

2012-09-20 @ 06:09:19
URL: http://axosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0