Wayne's Coffee

Idag så var jag på dagen med Mathilda, vi åkte till Farsta Centrum och kolla runt i lite butiker och till sist slog vi oss ned vid Wayne's. Jag var dock den enda av oss som beställde något, och som ni kan se på bilden ovan så valde jag varm choklad! Och ja, jag har en besatthet av varm choklad på hösten/vintern... Det är bara för att det är så himla kallt! :O
Men när jag beställde så tänkte jag först välja is te med smak av persika, men den var slut *sad face* Så då sa jag till han som jobbade där att jag ville ha en varm choklad, och rolig som har var sa han ''Den är också slut'' ojjjjj vad han tyckte att han var kul ^^ Seriöst alla ÄLSKAR att driva med mej... Efter det drog jag iväg till bowling träningen som gick sådär... Övningarna gick okay men när vi satte på scoringen så gick det utför.
Imorgon ska jag sova hos Mathilda och innan det så ska vi se filmen ''Ted'' på bio! AMAZING! Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, du verkar ha haft en trevlig dag, med varm choklad, Mathilda och allt! :) Men jag saknade dig idag! Skulle varit trevligt att du varit här så jag kunde få höra ur du har det :)

2012-10-31 @ 00:33:10
URL: http://ellentove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0