We're always gonna be luminous

Ledsen för att jag inte bloggade igår. Jag hinner inte tänka på allt så då prioriterar jag bort bloggningen. Men i alla fall så sitter jag just nu och väntar på bussen till skolan, det är skit kallt för övrigt och väldigt tungt med bowling väskan uppför alla dessa trappor..
Igår var jag på "uttagningen" för Team Stockholm som gick åt skogen eftersom att när någon påpekar något som jag gör fel och måste öva på så tänker jag på det HELA tiden.. Även när det är tävling, och då kan man inte bete sig som på en träning... :/
Ikväll ska jag i alla fall bara plugga (Thats not gonna happen) och ta det lungt. En bild på mig och Mathilda i Lördags ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0