TGIF

~Thank god its friday~

Nu är jag tillbaka igen! Tror jag, hahah men det känns bättre! I alla fall så var det en ytterst intressant dag idag... Det började med en spanska presentation inför HELA klassen idag som jag inte ens hade planerat att jag skulle göra. Men jag var modig och gjorde det och efteråt kände jag mig jätte stolt!

Efter det var det engelska *wiiihoo* och det hela börjar med att min lärare säger inför hela klassen:

-Idag så ska ni fokusera på läsningen av romanen eftersom att den ska vara klar nästa vecka. Och om man är klar så får man en annan skriv uppgift att göra. Jag vet i alla fall en som har läst ut boken för lääänge sen!

Vem var den där "en" tror ni? ;) Jag satt där och bad till gud att hon inte skulle säga mitt namn hahaha ^~^

Sen så var det massa andra tråk lektioner och jag tappade koncentrationen vid Idrottslektionen. Så jag var helt lost vid mattelektionen och börja as garva för att läraren höll pennan upp och ned när han skulle hjälpa mig. Jag garva så jag börja gråta lite smått... I know, jag var väldigt trött och flummig... ~(*-*~)

Puuuuusspusspusspusselipuss! HAHAHA det är så löjligt att skriva puss #SorryNotSorry

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så Jedheads är

2012-11-17 @ 19:19:47
Postat av: Johanna

EPIC SMILEY!!! *-*~

2012-11-20 @ 19:28:31
URL: http://johannamoller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0