OPPA SOCIAL NETWORK STYLE!

Tänkte ge er en snabb uppdatering om vad som händer just nu...
1: Jag har funderat på att sluta blogga...
(''Hinner'' ju ändå inte med det)
2: Funderar även på att ta bort facebook och instagram.
(Jag har tänkt på att det blir en väldig insyn i mitt liv)
3: Jag har börjat skriva en dagbok på engelska!
(Engelska äger ut svenska...^^)
4: Egentligen så borde jag plugga till alla proven som jag har men fuck that shit, yolo!
 
Så ja, jag vet inte riktigt vad som hoppar omkring i mitt huvud men men, jag har haft mycket tid att tänka :)
 
Passande William Spetz video i och med inlägget! :D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Haha neejdå, no problem :) Aa juste haha fett dåligt! Du kan bli den första korta ^^
Hoppas du inte slutar blogga :/ och btw, facebook can't be deleteeed! :O haha

2012-11-28 @ 03:06:49
URL: http://agneswo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0