Depressing shit

Hejsan allihopa! Nu har skolan dragit i gång igen... Suck, jag håller redan på att räkna ner dagarna till Jullovet... Shit asså, jag trodde aldrig att jag skulle bli såhär trött på skolan! Ibland kan skolan verkligen få mej att må så himla dåligt, ibland önskar jag att jag bara kunde försvinna och slippa allt plugg...
(Nej jag skulle aldrig ta självmord, don't worry) men ibland vill man bara mystiskt försvinna och få en paus från allt skit i livet.. BLÖÖÖHH gud va deprimerande det lät då, men jag är i en negativ period då jag ser precis allt ur en negativ synvinkel...
I morgon så ska jag kanske vara duktig och ta tag i spanska jäveln som ligger så fint och väntar på mej. Först ska jag översätta en fiiiiin liten text om Kubas kultur och efter det, BAMBAMBAM så ska jag ha REDOVISNING för hela klassen utan att ha något papper att läsa ifrån OHEY VA KUL JAG TROR JAG DÖR! Not... Jag kan inte ens spanska... Så självklart ska jag ha ett litet snack med mister spanska lärare och säga att jag vägrar.
Talk to you later guys :3
Inte bästa kvaliten men uh... Jag saknar England så himla mycket.. Det har blivit som mitt andra hem :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0