Avoiding homework

Just nu sitter jag och skriver det här inlägget istället för att göra min läxa... OH JA jag är en helt otrolig förebild för alla mina bloggläsare... Heheh jag får väl helt enkelt stå för det uttjatade citatet ''You Only Live Once, YOLO''
Fast för mig betyder inte YOLO det, det har en större mening för mig... Det betyder YOung LOve, Jedwards 3dje album! (Deras första album vara bara full med covers...)
Och på tal om det! Nästa år så är det dags för konsert igen! Det var över ett år sedan jag var på en Jedward konsert... Aaaww, bad fan I know... Nä men jag fick mitt samtal tack vare det så jag är nöjd som f***n :3
Okay nu kanske jag borde ta tag i mitt liv och göra uppgiften som dödar mig, saaaaave meeee ~(*-*~)
 
PAHAHAHAHAH DEN HÄR TWITCAMEN VAR AS ROLIG! AJDHGKF EDWARDS HÅR *_*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0