Jedward hoodie!


Jag ska trycka en grej på min jedward munkjacka och det kan ni se ovan :)

Idag har varit en ganska tuff dag... Allt med Eurovision blablabla... Och faktum att folk inte tror på mej när jag säger att det BLEV fel med rösterna på Jedward... Jätte många källor har sagt det och det är rätt så uppenbart... Jag säger inte att Loreen inte vann, utan det hade hon gjort vilket fall som helst... Men jedward skulle ha kommit på den andra spalten i alla fall!

Men nyss i alla fall så skypade jag med en engelsk tjej som heter Emily, hon är super cool! Jag fick verkligen övning för min engelska kan man väl säga ;)

P.s Vad tycker ni om mitt tryck som jag ska göra?


KramKram


Kommentarer
Postat av: Neha

Blir säkert bra:D

2012-05-31 @ 18:52:02
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0