A crying partyrocker ;)

Så nu har jag vaknat efter en god natts sömn, så nu är jag redo att skriva lite ;) Föresten igår har jag något att berätta... Jag såg på Vampire Diaries jätte sent igår, runt 00:00... Men i alla fall, allt var så himla sorgligt det var en person som skulle dö och alla var så ledsna... Så Emelie började gråta... Japp, det som aldrig händer råkade hända mej igår. Men jag är inte en sådan person som gråter till filmer/böcker/Serier osv..
Fast jag grät en gång när jag läste Hunger Games :') Troligen var jag bara trött :P

Men igår så var jag bjuden till Ellens fest, jag hade jätte kul fast att jag hade huvudvärk ett tag (det SÖG). Vi gjorde lite olika grejer, som tex att spela Wii Michael Jackson Dance Moves(?) Jag kan inte dansa men det var ganska kul i alla fall ^^


My plans... Except the first one... I am already in love with 2 twins♥


KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Michel Jackson Experience :) Trevligt att du hade kul :)

2012-05-26 @ 19:44:48
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0