Emelie skriver poesi!

Hej igen! (Vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg) Blev inga mer inlägg igår, jag är så himla duktig med bloggningen ;)

Idag så har jag i alla fall jobbat hårt på solbrännan och jag har fått en liten bikini rand faktiskt! Men efter det så drog jag ner (själv!!!!) till sjön och började skriva på våran svenska läxa som går ut på att man ska beskriva stockholm från en speciell vinkel! Aja, svårt att förstå... Men jag kanske lägger ut texten på min blogg sen om den blir bra. För just nu tycker jag att den är helt okay faktiskt!

Här nedan ser ni en bild på vad jag åt igår kväll.... NUTELLA + JORDGUBBAR = SANT♥


YUMMMMMMMY♥


KramKram

Kommentarer
Postat av: ElinStrååt

Det vore kul att läsa! :D

2012-05-17 @ 21:26:27
URL: http://ennelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0