Jag har äntligen lite frihet!♥

Hejsan mina vänner ^___^ Idag blev det helg... Ooooh redan på en onsdag! Visst är det för härligt? Jag har varit väldigt sneaky idag, så sneaky att jag inte ens klarar av att berätta det ;)
Men efter skolan i alla fall så åkte jag och mamma in till farsta centrem och shoppade loss lite, bilderna som kommer snart! Annars har det ju lixom inte hänt så värst mycket, förutom att jag har upptäckt varför jag varit så deppig på senaste tiden! Jag läste nämligen en tweet om att för mycket läxor kan orsaka depressioner och även sämre betyg... Och jag har verkligen varit jätte stressad när det gäller läxor och skolan men nu har det ju ÄNTLIGEN blivit lugnare :''D

Vi hörs kanske senare ikväll (:


NY BIKINI! Köpt på Stadium :D

Jag älskar dom här shortsen... Så himla coola, dom kommer lysa upp min garderob (:

(Jag är medveten om att bilden suger) Dom här kan man ju matcha till allt! SUPER♥

En liten topp! Nu får det bara se till att bli bra väder ;)


KramKram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BLOGG :D

2012-05-17 @ 11:06:16
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0