The winner of two lollipops!

Idag så hade jag bowling, sista träningen innan finalen som är i helgen.... Jag hoppas verkligen att det går bra, jag måste medge att jag är lite nervös :/ Men idag på träningen så körde vi en liten tävling inom klubben och jag var den som fick bäst totalt! Vi körde 2 serier och jag fick 196 och 193 poäng på dom :)

Imorgon ska jag vara en duktig tjej och gå ner till sjön för att skriva lite poesi... LOL! Det är faktiskt en läxa så tro inte att jag är nån gammalmodig människa som gör detta på min fritid ;)
Mer bloggning i morgon för nu ska jag sova! Natti Natti♥


En vacker bild på min chokladkanin som jag fick i påsk... (Japp för tillfället har jag bildbrist)


KramKram

Kommentarer
Postat av: luddvar

du är ju jätteduktig!

2012-05-16 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0