Nu skäms jag inte längre för att jag går runt och sjunger Boyfriend!

ÅH HERREGUD SÅ SKÖNT!!! Beep testet är officiellt över! YES!! Jag förbättrade mej till och med den här gången, till 8,8 vilket är VG dåra ;)

Annars så är det bajspissskit mycket i skolan just nu! Men jag har bestämt mej för att ha en ganska så slapp helg, jag ska troligen vara med på en flashmob... Jag måste bara lära mej dansen vilket kommer att bli svårt :/ Idag ska jag dra med mej Mathilda och gå på öppet hus, jag hatar att gå på öppna hus... Usch... Men i alla fall det blir kanske mer bloggning i kväll för nu måste jag sticka och duscha :)

LYSSNA PÅ JOHNS COVER AV BOYFRIEND!!! A.W.E.S.O.M.E



KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

kan du inte lägga ut flashmobbsvideon på bloggen? skulle va kul att se hur dansen är:)

2012-05-10 @ 18:00:57
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0