London♥

Som förhoppningsvis alla vet så har ju jag varit i London nyligen... Det var väldigt trevligt och jag fick se många roliga saker. Vi shoppade, såg Big Ben, åkte London Eye, var på Madame Tussauds och såg på en musikal. När jag var där så drack jag min första Kaffe Latte på Starbucks också, det är en sak man måste göra faktiskt ^^ Jag älskar London och jag kunde bara gå omkring och lyssna på när alla människor pratade för deras dialekt är så härlig :') Om ni undrar så pratade jag i alla fall lite engelska, det funkade ju ganska bra i alla fall men jag kommer få mycket mera övning på språkresan... GUD VAD NERVÖS JAG BLEV NU!!! Här får ni några vackra bilder från Lovely London♥

P.s Eftersom att jag har bilder på olika ställen hamnar dom i oordning och i en bild bomb :D
Big Ben...♥

Utanför vårt fönster...

Så små och söta :)

Det här var marknaden vi åkte till, det fanns små butiker överallt. Riktigt coolt!

Gissa vad jag hittade? JEREMY SCOTT BEBIS SKOR!!! AAAWWWW :')

Piss väder men allt var fint i alla fall ;)

Vår tunnelbanestation!

Utanför Madame Tussauds

Deras tunnelbanesystem, känn er inte förvirrade :')

London Eye

The proffsfotograf som uppstår ^^

Utsikten från London Eye (:

(Jag tog överdrivet många bilder från London Eye, jaaa...)

Så där ser det alltså ut ;)

Jag tog lite egopics när ingen såg ^^

Fint hus tyckte jarå...^^

Det var skit kul att åka sånna här bussar! Speciellt om man satt högst upp längst fram :3

Starbucks Latte ;)

Det här var när vi skulle se musikalen :D Mama Mia ^^
Mobilbilder....
 
Amy :)

Lady Gaga!

(Nu blev den här CP stor... -.-') THE EXCIDED MOMENT när jag står där Jedward har stått... :DDD

Så fint..^^

WOPAAA!!

Celecelebrity....^^

Jag kände för att ta en twilight picture med honom... LOLOL!!

Jedward hade ju stått där också så jag var ju bara tvungen ^^

(Nu bjuder jag på mej själv...)

Hallåjsan...

Han är läskigt lik.... :O


KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

nejmen, det där är ju inte en sån där fin gammal röd londonbuss ju! :) fel buss!

2012-05-09 @ 21:56:34
URL: http://ellentove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad mysigt med alla bilder! :D Åh, London <3



(The awkward moment när jag inte fattar övergången från Mama Mia till Madame Tussauds och bara "Va? Var Amy med i Mama Mia-musikalen Emelie såg? Är inte hon död? Snacka om att ha fattat allt fel..." Haha, jag orkar inte med mig själv :P

2012-05-10 @ 17:09:22
URL: http://johannamoller.blogg.se/
Postat av: amanda

fina bilder :D <3

2012-05-12 @ 15:19:31
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0