Jag har freaking internet!

ÄNTLIGEN har vi internet här i stugan... Det var ett tag sedan jag bloggade nu men jag har några trogna människor som kollar varje dag om jag har uppdaterat, tack så mycket :)))

Jag måste försöka ta mej samman och skriva om min London resa... Får blir på torsdag kanske, jag vet att jag skuter upp det :P Men just nu är det så mycket i skolan så att jag spyr, men det är bara att överleva för snart är det ju sommarlov.... HURRAY!!! Just föresten jag har ju köpt balklänning till och med, jag kommer nog lägga upp en bild någon dag.. Får se när det händer ;) MOHAHAH JAG ÄR EN SEGIS!


Känner mej som värsta SWAAAAG ungen! ;D

Mysbyxor - New Yorker

Pingvintröjan - London på en marknad


KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

trodde du hade klarat av typ alla prov som du låg efter med... :)

2012-05-08 @ 09:06:52
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0