Jag är sloooow

Asså jag har grova problem med att plugga... Helt seriöst, det funkar inte... Jag kommer ju faila på alla prov herre min gud... Aja nu är det inte mycket kvar om man tänker stora saker... Allt löser sig Emelie allt löser sig! Hmmm... JUSTE!! Jag gjorde bort mej idag! HAHAHA jag garvar åt mej själv när jag tänker på det...^^ Mamma gav mej hennes mobil och sa att jag skulle testa ringa Elias (min brorsa) medans hon körde bil men så svarar Elias kompis och så här låter samtalet:
-Hej det är (elias kompis namn)
-Jaa... Hej det är Emelie. Är Elias där?
-Ja han kommer här!
-Kommer vart?

AHAHAHAAHH det värsta var att jag inte fatta det heller xD Men jag kom på det sen, ganska direkt efter att jag sa det... Och det värsta är att dom är 11 år... YAAY MVG I ALLA ÄMNEN EMELIE! ;)




KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0