I will never forget you John and Edward♥



Idag har varit en sånn där dag som rent utav suger... Eller jaa.. Inte hela dagen, det är bara svårt att förklara... Så jag hoppar den biten.
En sak som gör mej glad är att det härliga vädret är påväg tillbaka, vilket resulterade till att jag fick ''svettningar'' på lunchen och fick panik så jag var tvungen att gå ut och hämta luft :') Sen har jag bestämt mej för gymnasium nu också! Och det känns otroligt skönt att ha det avklarat, nu kan jag fokusera på annat :D

Imorgon blir det flashmob och träffa otroligt trevliga Jedheads, det ska bli så kul att bara få slippa tänka på att jobbigt i skolan för en kort sekund♥

Men för er som oroar er, jag har tagit mej samman nu, fick bara ett utbrott (inte på det skrikiga viset) som man behöver få ibland... Men i alla fall nu ska jag nog ta och packa eftersom att jag ska dra till pappa nu!
SEE YAAA LATER♥


KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0