Hög på socker..?

Hej igen mina vänner! Tack till alla som gav respons på min balklänning :)) Det gjorde mej super glad!
Men idag i alla fall så har jag umgåtts med min underbara vän Linn! Vi hade det superkul, vet inte riktigt vad som hände på vägen, jag fick nog en liten kick av sockret på McDonalds ;) Hahah medans folk röker och tar droger går jag på socker, WOOP WOOP ^^

Imorgon blir det bowling tävling, final... Jag börjar bli lite smått spänd men jag är också väldigt excided! Jag hoppas verklien att det kommer gå bra :3 Det kommer vara ungefär 30 stycken som tävlar och det är individuellt! Alltså måste jag klara mej på mina egna poäng, OH SHIT!


En fin bild på regnbågen som fanns här utanför vår lilla stuga :)


KramKram


Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: hah, jaa <33

2012-05-19 @ 21:38:26
URL: http://powerbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0