Emelie goes fjortis!


Driver med alla fjortisar...^^

1. Min hand...
2. Duck face...
3. Badrum...
4. Spegel...

Idag så har det varit en väldigt konstig dag med massor av håltimmar... Det var lite irriterande men det gick bra, jag överlevde ju :') Men just nu så har jag lämnat in min bebis... Min mobil, så jag har världens äldsta mobil som suger... :O Jag ska ha den i 2-4 veckor -.-'
Sen vill jag också slänga in en sak i det här inlägget... JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT MIN FRIHET!!!!! :DDDDD Jag kan känna hur sommarlovet kommer krypandes...^^


KramKram

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Nee jag har det inte soft.. :( Har massa rester och skit -.-

Aa det var fett dåligt och jag kan tänka mig att alla spammade twitter haha ^^ Har du inget kvar i skolan alls?

2012-05-31 @ 23:20:01
URL: http://agneswo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0