Coming soon-Sun tanned kid!♥

Jag förvandlades nyss till en stressad unge! Lite snabbt inlägg nu då eftersom att vi ska bo ute i stugan nu. Det är både bra och dålig, gissar att jag kommer bli brun snabbare nu i alla fall ;) Men till den viktiga saken! Nu i början när vi är där så kommer det inte finnas något internet till den här datorn... Och eftersom att min mobil inte går att uppdatera bilder ifrån så kommer det bli dåååååååålig uppdatering :( Sen så kommer alla mina besökare sjunka till 0...

Idag så var det en liten speciell dag eftersom att allt blev helt knasigt ;) Jag var på väg hem men sen råkade en viss person hålla mej kvar i några timmar... Men det var ju najs eftersom att jag fick äta cocopops :P
Nu slänger jag in en bild på min delikata munkring som jag käkade upp igår... ONNOMNOMNOM!!


Sååå smaskig.... *______*


KramKram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, vem kan det ha varit? ^^

2012-05-03 @ 18:29:00
URL: http://johannamoller.blogg.se/
Postat av: Ellen

har förstått att du har en stor förälske till munkar...

2012-05-03 @ 18:41:17
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0