Vad tycker ni?





Okay som ni alla vet (eftersom jag har tjatat ihjäl er om det...) så ska ju TROLIGEN träffa Jedward på onsdag annars tar jag livet av mej... Och nej 1. Skulle ALDRIG våga! 2. Varför avsluta nått som man bara får en gång? (:

Jag har i alla fall haft lite problem med vilka kläder jag ska ha på mig, så jag plockade ut 3 olika överdelar som jag väljer mellan. Iden med klädvalet ska ju vara att synas och bli ihågkommen, men jag vill ändå känna mej bekväm.
Det lutar mot den första outfiten eftersom att jag ser ut som en reflex :D
Sen tar jag nog panda skorna till det... ÅÅÅÅH JAG LÄNGTAR!!!!!

Aja jag tycker i alla fall att ni ska kommentera vilken outfit och skor ni tycker att jag borde ta och argumentera gärna om varför! ;)♥


















KramKram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

där har du ett svårt val men min åsikt är kanske 2 eller 3:D

2012-03-16 @ 22:01:43
URL: http://axosblogg.blogspot.com
Postat av: Ellen

varför kan du inte ta din signerade jedward-tröja?

2012-03-18 @ 11:58:48
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0