Saknar er...♥


John och jag... Hihi ^^♥

Jag kanske pussade John och han kanske började garva :P ♥

Back offffff!! ;)

Dom bryr sig såååååå mycket om sina fans...♥

Signerar en mobil :D

Jag och Edwaaaaard ^_^ ♥

Japp jag ser fucked up ut i ansiktet så jag täckte över det...^^


Nu har dom åkt hem och jag saknar dom som faaaaaaan!
Men det var en underbar tid när jag var med dom! Därför måste jag berätta det finaste och underbaraste ^^
 Vi börjar med dom översta bilderna...
Då hade jag min ''OMFG!'' tröja, och jupp John såg den och kommenterade den! *Feeling Proud*
John: O..M..F..G!
Jag: Yeah, Oh my fucking god!
John: What else could it be?
Emelie: *Tittar på John och har inte en blekaste om vad jag ska säga... Förblir tyst*
Människor pratar runt om, Linn min kompis säger: Oh my freaking god!
Sen tror jag att det var när jag hade på mig ''OMFG!'' tröjan... När John gick åt mitt håll med massa Jedheads bakom sig... (JEDARMY) Då möts ju jag och John och han frågar vart jag köpte mina skor ifrån... :)
MISSION COMPLETE!

Sen så tar vi bilder! Två dåra som ni kan se på bilderna...
The Awkward moment när Emelie inte frågar om hon får pussa John ;) (Jag hade sett andra som gjorde så, så det är lungt)
John: That was one of the wettest kisses ever!
LOLOLOL! Saken var den att jag hade liiiite läppglans på mig så jah.. Heheh ^^
Men det är okay, han garvade bara lite och torkade inte ens bort pussen så jag är nöjd!

Sen har vi dom andra bilderna som var från igår... (OMG IGÅR!!!)
Jag står och tittar på Edward när han är påväg att ta en bild med ett fan.
Han tittar på mig och säger: My nose...
Jag sa nått i still med: Yeah!
För jag var lite förvirrade och fatta inte riktigt vad han menade med det :P
Sen går han fram till mig fortsätter att titta på mig, jag räcker fram kameran och vi tar två bilder...♥
Edward: And a kiss! (Andra bilden) Efter det gör han pussljudet ;)
Jag bad ju inte ens om en ''puss'' men heheh jag vill ju ha en... Hoppas Edward tycker jag är lite söt i alla fall :')


Jag saknar er grabbar och kan inte vänta tills nästa gång... Massa kärlek till er!!!♥


















Jedhugs&Jedkisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0