Irriterande saker...

Just nu känner jag för att dissa några saker som verkligen stör mig!

1. Dom människorna som säger att det är fjortis aktigt att ta bilder i sitt badrum...
Jag tycker inte det är så farligt eftersom, det är bra ljus där inne och så finns det en spegel!

2. Om det nu är så himla fjortis att ta bilder i sitt badrum så måste jag säga att det är nästan ännu mera fjortis att peka fuck you i kameran... Vad vill ni komma fram till med det? Bara undrar... För jag tänker inte dra åt helvete från datorn?

3. Och så har vi då dom här ''coola'' människorna som tycker dom är sååååå häftiga för att dom röker och dricker innan dom är 18 -.- Åh herregud... Det enda ni gör är att visa era svagheter på utsidan? GOSH YA!!

4.
Läxor... Vad mer behöver jag säga? :P

5. Ni vet dom här grupperna på facebook? ''Sveriges snyggaste'' osv... VEM FAAAAN BRYR SIG??? Ni som är med där söker bara uppmärksamhet, måste ni ha andras bekräftelse på att ni är snygga? Skaffa er lite självförtroende snälla... -.-

6. Alla människor på facebook som uppdaterar sin status 24/7... Gud vad det irriterar mej! Sen är det väldigt onödiga saker också! Som typ ''Nu ska jag ta och duscha!'' Jaha... Good to know?!

Håller ni med mej om något av det här?





















KramKram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja jag håller med...

2012-03-17 @ 16:48:02
Postat av: cindy

jag håller med att det är störande när folk ska uppdatera sin fb 24/7, tycker de kan skaffa blogg eller något

2012-03-22 @ 16:08:16
URL: http://cindyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0