SHITSHITSHITSHITSHIT!!!♥

Nu får jag göra ett lite snabbt inlägg här ;)

Idag har jag haft bowling tävling och det gick sådär... Det gick väldigt bra på sista serien men om man ska vinna så måste man vara jämn (vilket jag inte var).
I alla fall i den sista serien fick jag 190 poäng :D
Jag upptäckte också att jag (eftersom jag är awkward...) börja sjunga på Mirakel... HÖGT :O
I morgon har jag också match, fast då i lag och då kommer jag totalt att spela 7 serier... :O
Holy shit! Min arm kommer vara medvetslös men det får gå :P

Sen så är jag väldigt lycklig nu!!!
För Jedward kommer till Sverige-Stockholm nästa lördag!!! AAAAAAAAH :3
Jag tror inte riktigt att min hjärna har fattat den =:)

Sen hoppas jag på att mina skor kommer på måndag så att jag kan ha dom när/om jag träffar dom :')
Nu ska jag snart åka till Mathilda och titta på C&Ps twitcam och checka melodifestivalen!
(Och självklart ska vi fangirla som FAAAAAAAAAAAN!!!!!)



Bara titta på dom... Rena rama ögongodiset :''')

















KramKram

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Nej det fick jag inte.. :( Det var bara dom som köpte skivan som han hann med att signera. Men jag fick MASSA bilder :D

2012-03-10 @ 18:35:39
URL: http://agneswo.blogg.se/
Postat av: Mariam. A

JAG DÖÖÖR! OMG FANGIRLADE SÅ MYCKET NÄR JAG FICK REDA PÅ DET!

SKA STALKA DE OFC <33

2012-03-10 @ 23:47:32
URL: http://mariamasgharikaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0