R.I.P James Grimes...♥

Idag så har jag bockat av massa saker saker som jag behövde göra!
Som tillexempel att hitta en bok till SO'n som ska handla om andra världskriget.
Sen har jag fixat klart min CPVOROS skylt ;) Hahah jag vet att jag inte är den bästa konstnären direkt med det var bara en rolig grej eftersom jag behövde ha något att göra igår eftersom att jag inte fick twittra :P
Och självklart längtar jag ihjäl mig efter mina skor... Herregud det är svårt att beskriva den känslan :') ♥

Idag så begravdes John&Edwards farfar... Jag hoppas han har det bra uppe i himlen, vi kommer sakna honom här men någon dag så förenas vi...♥

Aja här kommer två finfina bilder ;D


Min ''Att göra lista'' för dagen ;)

Jag har verkligen jobbat med detaljerna här... Det står ju ''CPVOROS'' i alla fall för er som inte fattar det.
Om ni tittar på musens svans så formar den ''CP''
Och snälla ni dissa inte... För jag vet att jag ritar som en flodhäst i en luftballong... (Random gemförning?)
JUSTE! Chris favorit färg är BLÅ och Patricks är RÖD. Så jag tänkte till lite där också :D

















KramKram

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: ja :)

2012-03-07 @ 21:36:36
URL: http://powerbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0