Ooooops...



Idag var en lång och förjävlig (rent ut sagt) dag... Jag var inte på humör för något alls... Jag gissar att alla har sånna här dagar men det här var banne mej inte kul :/
Jag hade min fina tröja på mig (Jedward signerade tröjan) och jag har inte riktigt släppt det där med att du rörde den ;) DU VET VEM DU ÄR! :P Nä det är okay, jag förstår ju att man vill röra den, dom har ju hållt i den :OOOO
Jag får ett glädjerus varje gång jag tänker på det :D

När jag kom hem så var jag väldigt sneaky och tog både kakor (MASSOR) och drack ett glas oboy. Fast det inte ens är lördag!!
Vad mer? Jo jag saknar Jedward så himla mycket, jag har till och med börjat överväga att fråga om en twilight picture.. MEN JAG KOMMER INTE VÅGA!!! :S


Skulle troligen sluta andas och dö om det här hände mej... :OOOO
Visst är dom för söta???? :')

















KramKram

Kommentarer
Postat av: Canan Zanyar <3

fin blogg! :D

2012-03-09 @ 01:05:18
URL: http://cananzanyar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0