Nån dag ska jag heta Emelie Grimes♥

Edward: "The perfect girlfriend would have to be cool, not trying to look hot, not be stronger than me so incase it's like... not a man beast."

Seriöst, någon dag kommer Edward att inse att vi två är det perfekta paret... ♥
Nästa gång´ska jag inte vara en liten tyst sak som bara tittar och njuter... Skärpning Emelie!

Annars så har det inte hänt något speciellt idag.. Vaknade klockan 6 ungefär av att Mamma och Brorsan pratar i normal stämma... Alltså högt... Och vad händer då? Jo jag vaknar och somnar sedan om, men jag försover mej dock till 07:55 (Jag började 08:20)
Allt rullar ju annars på i livet lixom, vet inte riktigt vad jag ska säga heller... Jag är bara i ett stort behov av tvilling kärlek. Alltså från John&Edward eller Chris&Patrick. Dom är seriöst dom bästa killarna på jorden, så himla åååh..♥

I morgon har jag matteprov så vi får se om jag överlever :O


Han är så perfekt man bara kan bli... :')


















KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0