Mitt sportlov (:





Ledsen igen för att jag inte varit så duktig med bloggandet... Men jag är inte på humör för det ;)

Ialla fall under mitt sportlov har jag mest varit med kompisar! Som ni ser på dom här bilderna.
Jag och Frida chillade hemma hos mej och kollade Big Brother, och jag åt lite glass... (*HOST* Hela paketet som var en halv liter...)
Sen sov jag också hos Mathilda :D
Vi gjorde en till twitcam men den var bara random... OMG... Nä nu byter vi ämne!! :P
Men det är väl typ allt! I morgon har jag studie dag och då tror jag att jag ska baka scones eller nått ^^
MUMS♥





Tack alla mina som kommenterar :)

BTW! Karro! Jag köpte bikinin på Lindex :D












KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0