Like a boss! ^_^



Idag var jag kanske liiiiite korkad... Men jag visste faktiskt inte att det skulle bli dåligt väder... Men i alla fall, jag tog mina pandisar idag eftersom dom är typ dom skönaste skorna som någonsin funnits!
Sen började det regna som tusan i skolan, så jag började fundera på hur jag skulle ta mej hem.
(Panda skor trivs inte så bra i regn...)
Så jag och Johanna gick och frågade om plastpåsar som jag skulle ha på fötterna när jag gick hem!
Och då ser man ut som på bilden ovan! :'D
Jag undrar vad alla människor tänkte när jag kom gående där, dom tänkte säkert nått i stil med:
-HAHAH hon glömde ta av sig skoskydden!!!!
För det är typ så som jag tänker när jag ser nån med plastgrejor på fötterna... ^^

Sen så var det 2 andra saker som hände idag (bra den här gången).

1. Emelie inser att det är The Vampire Diaries idag! :DDDD
2. Jag frågade Mormor idag om vad hennes rekord var i bowling... Och hennes rekord var 210!
Jag slog henne med ETT poäng! ;)

Så för att summera vad jag ska göra idag i korta drag:
1. Twittra!!!
2. Jobba på bok läxan... -.-
3. Kolla på The Vampire Diaires! :D


















KramKram

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack så mycket :D <3

2012-03-30 @ 19:12:45
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha, tur att du fick tag i några påsar då, och tur att du slapp regnet/snön cå att nallarna inte blev blöta! :)

2012-03-31 @ 12:29:06
URL: http://ellentove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fint det blev :P

2012-04-01 @ 11:56:30
URL: http://johannamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0