I want to transform to a penguin...




Idag har varit en svår/tuff dag... Det är den fortfarande kom jag på :/
Igår beslöt jag mig för att inte twittra på en hel dag :OOOOO
Och för er som inte vet så twittrar jag ca 85 gånger per dag... Det är inte bra, bara ett tecken på no life :O
Men i alla fall! Jag hade bowling idag igen :D Det gick ganska bra, det är bara det att jag misstänker att jag har fått tjockare fingrar och det resulterar i att jag fastnar :P
Men jag har tävling i helgen och ska som vanligt göra mitt bästa :D

För tillfället sitter jag ensam hemma och äter lasange... Gott!
Hmm... Vad mer? Jo jag går och räknar ner tills det att jag får mina efterlängtade skor :)))) ♥

















KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0