Efterlysning!

Hejsan bloggläsare! :)
Tänkte bara hålla er uppdaterade om att JEDWARD ska representera Irland i Eurovision!!! Om dom klarar kvalet såklart ;)
Men annars idag har jag inte bestämt något speciellt berättar i ett annat inlägg vad jag gjorde på dagen ;) Ska väl bara chilla och läsa engelska boken (ligger lite efter).
Sen så efterlyser jag någon (HELST som jag känner!!) som vill och kan göra en header till mig... Det känns lite "oproffsigt" att inte ha någon... Så det vore as grymt om någon skulle kunna ställa upp :D Seee Yaaa Later ;D


Så söta...♥

















KramKram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag kan göra en om du vill.. :) Men du känner inte mig..



:D

2012-03-06 @ 18:47:19
URL: http://powerbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0