Coolaste skorna! #EndOfStory




Titta bara hur coola vi är med våra skor, vi lyser upp hela skolan med våran awesomhet (påhittat ord by Emelie)
Vi behöver inte cigg eller alkohol för att va ''häftiga'' vi behöver bara vara oss själva!
IN YOUR FACE!!!

Ursäkta för mitt lilla utbrott där på slutet...

Men i alla fall den här dagen har varit väldigt najs må jag säga! Vi började 9:30 och slutade 14:20, alltså en kortis dag :)
Vi fick också reda på hur det gick på två nationella prov, svenska (skriftliga frågedelen) och engelska muntliga!
I svenska fick jag ett MVG- så jag är SKIIIIIT stolt över det :D För jag brukar inte vara så bra när det gäller svenska, plus att det kändes som att det gick åt skogen :P
Och så har vi då kära lilla engelskan som jag faktiskt gillar, där fick jag ett VG som är standard för mej så det förvånade inte direkt mej ;)

I morgon ska jag och Mathilda åka till Arlanda, bara för att jag ska öva på att hitta dit ^_^


















KramKram

Kommentarer
Postat av: Josefin

ÅHHH, vad fina skor! :O



sv: jahaa, okej! :)

2012-03-16 @ 19:35:12
URL: http://powerbee.blogg.se/
Postat av: Ellen

Tjusigt, och bra sagt där, synd att alla inte vågar vara sig själva! :)

Sv: det var träningsverk utan vokaler :P

hihi

2012-03-16 @ 20:01:46
URL: http://ellentove.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv. För att jag är inte sån.. OM jag hade gjort det hade jag fått värsta samvetet sen.. :/



Och jag har gjort headers till andra, där jag har fått deras lösenord och så, och dem blev nöjda (för att jobbet blev bra och för att jag inte förstörde allt). :)



Och om du vill kan jag kopiera alla dina koder som du har nu, och spara dem. om du inte tyckte att jag gjorde bra så gör jag din design precis som den var innan..!



Och om du har typ msn eller något sånt, kan vi chatta samtidigt. det gör allt lättare för mig och dig. du kan ställa frågor till mig, och jag till dig (om designen)! försår du hur jag menar? ;)

2012-03-16 @ 21:12:39
URL: http://powerbee.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: YaaaaY :D

Okej, min är [email protected]

2012-03-16 @ 21:22:46
URL: http://powerbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0