Virus!

Hej allihopa förlåt för att jag inte bloggat! (Menar det den här gången ^^) För vi fick virus på vår förra dator och eftersom att vi bor i stugan och jag har min sugiga(???!?!!?) mobil så har jag inte kunnat göra något åt det tyvärr :/
Men nu är jag här tack vare att vi fick låna pappas dator ett tag, tacka gudarna för det!
 
Men jag tänkte att jag skulle berätta lite om våran midsommar här ute i stugan, den firades med min underbara kompis Mathilda (som troligen inte läser det här i alla fall ;D) och vi hade det jätte kul! Men vi var några fler också så jag och Mathilda var tvugna att campa ute på gården, men det var mysigt ett tag... Tills det att man vaknar klockan 4 och inte kan sova ;) Det var i alla fall super kul att ha henne här annars vet jag inte ens om jag hade överlevt... I morgon blir det att skriva på papper för sommarjobb och sedan ska jag nog iväg och köpa Jedwards nya skiva YOUNG LOVE som för övrigt är SUPERMEGAAWESOMECOOL bra♥
 
 
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0