Slutet är nära...

Hejsan mina vänner! Idag hade vi våra sista lektioner för nian... I den skolan :') Fy vad skönt! Många tycker det här är en sorglig tid i livet men jag har nog aldrig riktigt trivts i den skolan så för mej är det bara SKÖNT!
Efter skolan så åkte jag och mamma runt överallt för att leta efter dom sista bal detaljerna, jag ska åka till balen i värsta pro bilen... Hahah nä men det ska bli najs, det är en sånn där bil utan tak! Annars mår jag bra tror jag, alltså jag har mina up and downs... Men just nu är det väl helt okay :)

NU ÄR DET DAX ATT TITTA PÅ THE VAMPIRE DIARIES PÅ INTERNET!! FAN VA AWESOME!


Den här reklamen är så himla söt... Först gången jag såg den såååå... Blev jag kär direkt :))


KramKram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; Hahaa, jag tror också det! ;D

2012-06-08 @ 21:22:20
URL: http://powerbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0