Uppdatering i bokhyllan!



Idag var jag och pappa och köpte dom här böckerna i tumba! Jag hade ett presentkort där från farmor och farfar det var därför som vi åkte just dit ;)
Men vet ni vad! Det hade tydligen hänt något fel när dom gav presentkortet till mej, så jag hade fått 2 stycken! Den ena var det skrivet 300:- på men den andra var tom... Så jag lämna in den. Då sa han som stod i kassan att jag kunde ha skrivit vad som helst i den rutan och att det var tur att jag lämna in den till honom... WHAT THE HELL!! Jag kunde lixom ha skrivit 5000:- på det kortet! ARGH! Men det hade ändå dödat mitt samvete så det var väl lika bra...
Bilden blev cp för att jag behövde förstora den... O_o


KramKram

Kommentarer
Postat av: linah

jättesöt header!

2012-06-09 @ 20:15:53
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/
Postat av: arizona

SV; haha Men när börjarr vampier daires då ? :DD♥

2012-06-09 @ 20:20:46
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0