Uppdaterat spotify!

Nu blev det dax för en uppdatering... Länge sen sist... Hahah jag la till några Eurovision låtar, som tex PARTY FOR EVERYBODY! Fast man hör ju att det är väldigt stor skillnad på när dom sjunger live och inte.. LOL! Och så klagar dom på Jedward, bitch please....

Idag vare bowling tävling (Klubbmästerskap) det gick bra ett tag tills jag fick ett sår på tummen :/ Det är mitt eget fel eftersom att jag ska vrida på handleden som in i... Jag låg 3:a och hamnade 8:a pga det.. -.-
Jag lägger upp bild på balskorna snart tror jag... Hehehe, man vet ALDRIG med mej ;)


London...♥ Btw dom där skorna är borta nu, dom gick sönder :c


KramKram

Kommentarer
Postat av: Moa Björklund

lägg ut bild på balskorna!! :D

2012-06-05 @ 20:40:29
URL: http://moabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0