Fixade naglar

Idag så var det en väldigt kort skoldag... Eftersom att jag inte nattcyklade så var jag tvungen att hjälpa till att städa i skolan, åh herregud det var lugnt värt det vi fick sluta 11:00! Så himla awesome :3
Efter det drog jag hem och fixade lite grejer och sedan åkte jag ut till stugan för att möta mamma eftersom att vi skulle fixa mina naglar till balen som är i morgon! Jag är nöjd över hur dom blev och jag kommer matcha dom tillsammans med mina skor och väska :D
I morgon ska jag fixa håret hos en frisör, vet inte om det blir så mycket till uppdatering i morgon eftersom att balen slutar 00:00.... :O




KramKram

Kommentarer
Postat av: mathilda

tyvärr inte! :( har alltid varit något annat då dom kommit till sverige...men har kontakt med en svensk tjej i irland som bor granne med dom ;D

2012-06-11 @ 21:37:42
URL: http://mathildaofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0