Emelie har blivit känslig...

Jag börjar det här inlägget med att svara på Moas fråga, jag lägger inte ut bild ännu på grund av att jag inte vet vilka skor jag ska ha ännu... Jag har inte gjort mitt beslut ännu, men dom finns här... ^^

Idag var det en mellan dag i skolan, den var varken kul eller tråkig... Jag fick gå limbo igen och det var fett kul! Jag har varit duktig på det förut när jag var mindre och jag var faktiskt inte så dålig nu heller, jag vann tillsammans med 3 andra :))
Sen såg jag även sista Desperate Housewives avsnittet. Jag kan väl bara säga att jag är fruktansvärt känslig nu för tiden och jag höll på att börja gråta... Seriöst vad har hänt?!?
Men nu ska jag strax gå och sova, uppdaterar mer i morgon för jag har faktiskt viktiga saker att säga :3


Har jag nämnt att Gizmo är världens sötaste? :')


KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0