Bournemouth i morgon♥

Asså herregud kan ni fatta att jag åker bort i 3 veckor i morgon!! Jag vet inte ens om jag har fattat det ännu, åh herregud jag måste klara mej på min engelska (som för övrigt suger) men på något sätt ska jag överleva! Men hur ska jag klara mej utan kära twitter? Jag måste helt enkelt få tillbaka min mobil som har varit borta i 4 veckor! Himla sega tröga skit människor! För om jag får med mej min mobil till England så kanske jag kan hitta WiFi någonstans och på så sätt överleva...♥ Sen kommer jag också sakna massa människor, Mathilda, Linn, Frida, en annan Frida, Emily (som bor i England... Men jag kommer att sakna att prata med henne på twitter) och Sophie! Sen är det andra som jag inte brukar umgås med så mycket men jag jag snackar med...  HERREGUD JAG ÅKER I MORGON!!!!!!♥
 
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoho, du åker snart! :O :D (Ja, jag skrev "hoho")

2012-06-26 @ 12:02:27
URL: http://johannamoller.blogg.se
Postat av: Agnes

Ha det bra i England! Aviiis XD
Sv: Hahaha vadå basically är ett Jedward ord?? Det är ju bara ett vanligt ord! XD

2012-06-27 @ 02:11:31
URL: http://agneswo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0