Mobil strul...

Hej igen mina trogna läsare! (I alla fall några...^^) Jag tänkte bara berätta lite om min mobil...
Som ni vet var den borta ett bra tag för att det blev strul med butiker och massa annat tråkigt som jag inte orkar berätta.... Men tillslut efter språkresan så fick jag tillbaka min mobil! HAPPY REUNION! Sen dagen efter att jag hade fått tillbaka den så åkte jag och min familj till Ingarö... Kort sagt kan vi säga att den doppades till hälften i en liten vattenpöl... Så vems mobil är förstörd igen? MIIIIN! Uh -.-
 
Men annars var det fint ute på Ingarö som vanligt, jag låg och lyssnade på musik i solen och läste :3 Här kommer lite bilder därifrån!
P.s Tack för välkomnandet hem Ellen och Josefin! :D
Storstrut for the win jaow!
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det var så lite så :) vilken mysdag du ser ut att ah haft! skärgården med glass och sol, kan det bli mycket bättre... :D

2012-07-23 @ 16:40:31
URL: http://ellentove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0