Magnetic Nailpolish

Hellu bloggläsare, vad har ni gjort idag? Igentligen är det ingen ide att jag frågar eftersom att jag ändå inte får nån respons på det ;) Men i alla fall!
Igår var jag med Frida S och shoppade i Täby Centrum, där köpte jag 1 nagellack... Inte vilket nagellack som helst... MEGNETISKT NAGELLACK :3 Det blev jätte coolt när jag målade på det, ett bra köp som jag tipsar om!
Sen köpte jag även ett par jeans på Gina Tricot för 50 kronor :O Dom är turkosa och jätte bekväma, sitter perfekt♥
Jag köpte även 2 BHs men jag känner inte för att visa dom för bloggen (japp jag kallas pryd...) men jeansen kommer ni få se i ett annat inlägg :3
Idag har jag gjort absolut inget, typ suttit och chattat med några människor på kik! Bland annat roliga och bästa Emily ;)
HÄR KOMMER EN BILD PÅ HUR NAGELLACKET SER UT♥
Brunt och glittrigt, jag personligen älskar färgen (:
 BTW JOSEFIN! Japp jag har instagram... Följ mej? ;) @TrueJedhead♥
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Ellen

wåw! mysko, hur kan det bli så där randigt? det var lite coolt måste jag säga! :)

2012-07-30 @ 21:57:27
URL: http://ellentove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0