First day at work!

Idag jobbade jag min första dag på mitt sommarjobb... Det var ganska najs, dock tänkte jag mord tankar lite då och då men det är bara jag ;)
Så det hela börjar med att hon visar mej runt (min ''chef'') sen säger hon att hon ska presentera mej för dom andra som jobbar där... Redan då inser jag att det är på väg att bli awkward... Så vi går in till ett lunch rum där alla sitter och alla presenterar sig och säger vad dom sysslar med (btw jag kan inga namn...) Sen när vi ska gå där ifrån och hon ska fortsätta visa mej runt så säger dom vid bordet ''aaaaawww'' i stort sätt alla...
Gör man bra intryck då eller? Jag tror deras tankar var ungefär ''Ååååh vad söt hon är, hon är så liten fast att hon ska fylla 16... Aaaw''
 
 
KramKram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Var jobbar du?

2012-08-01 @ 00:54:31
URL: http://axosblogg.blogspot.com
Postat av: Ellen

Ja, var jobbar du/med vad? :)

2012-08-02 @ 23:06:14
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0