WTF?!

Ella:
Åhhh, din kropp är bara för FIIN !! Älskar din blogg och din bilder ! Många säger ju att du är för smal och har för stora bröst, men det är ju det som är snyggt !! Jag älskar verkligen att läsa din blogg ! Du är så fin och otroligt gullig, men man ska ju inte snacka om hur snygg du är !! Önskar att jag var du, hare bra nu i fortsättningen ! Kram :D ♥

URSÄKTA?!?!?!?! Det var en tjej som kommenterade det här på Kissies blogg... Herregud vad försöker hon uppnå med det här? Kissie är för smal, och så fejk man kan bli med sitt utseende... VEM vill se ut såå????? Plus att jag inte tror hon gör det för HENNES vilja. För jag läste på hennes blogg förut: ''Jag skulle vilja ha mer rumpa, för min pojkvän tycker den är för platt och liten'' Men jorå inte en ytlig kille alls, nej nej.. Nöjer han sig inte med en pinnsmal människa med onormalt stora bröst? Jag tycker synd om Kissie faktiskt.

Idag så har jag haft en vanlig dag inget har hänt i stort sätt. Somnade hemma ett antal gånger, så himla trött på skolan och allt.. Vill bara försvinna...
Ja de va det, och så har jag ÄNTLIGEN tagit mig i genom målpappret för matteprovet. Nästa steg är att testa min förmåga och se vad jag kan och inte kan. 

Tillbaks till det där uppe: Kommentera er åskit!!



 

Mihihihi ^^ Stop talking Edward... <3















KramKram

Kommentarer
Postat av: Astrid

sv: nej det har jag nog inte gjort! :)

2012-01-18 @ 16:05:37
URL: http://jag.blogg.se/
Postat av: Agnes

mm kissie är äckligt smal..

Sv: Har du ens sett hans framtänder? Dom är helt normala det där hittade du på :P Haha kändislivet har stigit honom över huvudet? Kanske jag venne.. men vafan han älskar också sina fans, han gör bara inte porrvideos till dom hihih :):)

2012-01-18 @ 18:44:52
URL: http://agneswo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0