Visste du detta?

Jag gillar att äta pannkakssmet/våffelsmet.

Jag brukar läsa min egen blogg när jag har tråkigt.

Jag bet ner mina naglar jätte mycket förr, men nu är jag besatt i deras längd istället.

Jag har hittat mitt kall vad gäller glass, förevigt trogen fruktglass!

Jag hade råtter och möss förut.

Jag har svårt att beskriva mig själv, det enda jag kommer på är ''Hej jag älskar Jedward''.

Jag och min katt Gizmo är som riktiga syskon och brukar ha lite fajter då och då.

Jag har aldrig haft en riktig pojkvän... HAHAH that's really awkward! Det var faktiskt nyligen jag började släppa in killar i livet (JEDWARD). Deras 500'000 followers video hjälpte mig lite..^^ heheh...

Jag  använder i stort sätt aldrig smink för jag är alldeles för lat för att gå upp tidig, vem ska jag göra mig snygg för i skolan lixom?

Jag är en skalman, har alltså en mat och sov klocka annars blir jag irriterad och sur... :o

Jag är väldigt orolig inför språkresan eftersom jag suger på engelska, speciellt när jag blir nervös. Då försvinner allt. *host* telefonsamtalet från Jedward...

Jag är sämst på att plugga, det är anledningen till att jag inte har några MVG.

På prov överanvänder jag ordet ''man''. Asså typ såhär: Man brukar väl säga så?

Jag har börjat garva som John Grimes när jag inte tänker på det... :O



Hahah jag var tvungen att göra en, har lixom gått och funderat ett tag på saker om mig själv. Lärt er nått nytt om mig? Förutom att jag gillar att börja med ordet ''jag''. Just joking ;) 


Hahah trött katt eller vad? ;P














KramKram


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha jaja det är väl inte ett såå känsligt ämne ändå? ;) Jaa Proactive finns ju för att det är naturligt och vanligt att ha det, annars skulle ju ingen köpa :) Haha okej jaa det är lite sweet :P Ååh vad söta dom va r när dom var små, asså man kände ju liksom igen dom så mycket haha :D

2012-01-26 @ 22:59:45
URL: http://agneswo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Taaaack Emelie! :)

2012-01-27 @ 17:05:09
URL: http://sandraahassels.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tack för frågan ;)



älskar såna listor!

2012-01-27 @ 20:37:57
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Ellen

Pannkakssmet? pannkaror är väl ändå godare?

2012-01-27 @ 22:19:59
URL: http://ellentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0